25 Haziran 2010 Cuma

5 yıl öncesi

yaw kardeşim bi insanın çoçukluğu bu kadar saçma salak geçer mi? ewet geçer.Bu kişi bensem evet.Az önce 5 buçuk yıl önce yazdığım bi anketi veya günlüğü okudum.Ne psikolojik manyakmışım ben ya.Lgs die bişey warmış o dönem her sayfada ondan bahsetmişim.Hayır o zmanlar ne olmuşta ben böle bi deftere yazı yazmışım sanki hiç arkadaşım yokmuş gibi tüm derdimi tasamı anlatmışım.Artık defterle öyle bir içli dışlı olmuşum ki nerdeyse flört etmeye başlıcakmışız.İlk olarak yakınlaşmamız benim sıkıntılarımı ona aktarmamla başlamış.Sonra ben ona açılmış çok iyi bir dost olduğunu söylemişim.Bu arada defterin adıda SU yanlış olmasan.Bide bi seksüel takılıorum :P Aradan zaman geçmiş biz bir samimileşmişiz ki sormayın.Ben her anımı yazmışım.Defterden bir cümle:Düşünüyorumda düşüncelrin en güzeli senin beni düşünüp düşşünmediğini düşünürken düşündüğünü düşümek olsa gerenk die düşünüorum.şimdi sen bu cümleyi düşünedur tatlım ben bi dansedip gelicem (sanki mühim bir iş toplantısına gidiorum Allahım yha ) We artık samimiyet artmış halendaa yabtığım gibi bayık espriler yabmaya başlamışım.Örn:dün bir taksi çewirdim hala dönüor(kanka benden sana gelsin ) xD Nese artık senenin sonu gelmiş defterle aramıza yabancılar girmiş.Ben aldatmaya başlamışım.Sonrada yüzsüz yüzsüz aldattığğım kişilerle olanları ona annatmışım.Nası bi aşağılıksam :P we sonunda defterin gönlünü almak için güzel ve annamlı sözlerle bitirmişim defteri.O ilşki orda kalmamış yıllar sonra tekrar deftere geri dönmüştüm.Ama bu sefer onunla konuşmak için deil, Onunla paylaştıklarımı yalanlamak için.İlk yazdığım zamanda bir yerde demişim ki : Allah'ım inş. lgs,yi kazanırım demişim.Yıllar sora ise aynı yerin üstüne farklı bir kalemle şunu yazmışım : Kazandında ne bok oldu g*tünü sıkıp duruosun deliricen.büyük ihtimal bir yıl sora yazılmıştı bu yazı.İşte defterlere, kağıda, kaleme olan zafım burdan geliyor demekki.Özlüyormuyum :ewet.Ama kalemi kağıdı.O yazdıklarımı ve defteri asla özlemiorum.Sadece bir vicdan rahatlığı gibi yaşlı birini ziyaret ediyormuşçasına arada açıp bir iki sayfasına göz gezdirip ziyareti kısa tutup yerine koyuyorum.Sanırım artık gerçek kağıt ve kalemle buluşmanın zamanı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder