23 Haziran 2010 Çarşamba

eskidendi çok eskiden 2

Çoçukluğumun büyük bir kısmını köyde geçirdim.Malum yaz tatili.Her yaz tatili okula dönüşte hoca sorardı tatile nereye gittiniz die benim cevap şu 'Tatil köyüne gittim öretmenim' boq tatil köyü! Bildiğin tarlada bokun içindeydik bütün yaz.Arap bebeleri gibi yandık.Nese burada benim asıl merak ettiğim benim gibi çoçukluk geçiren warmı acaba?? şimdi ben anlatıjam sizler 'bende böyleydim' vea 'deildim' dijeksiniz.Gerçekten merak ediorum.

Günlerden bşirgün tarladayız.Çok manyak bir kertenkele gördüm.Bayaa çabaladım ve yakaladım onu.Aslında ilk amacım onu sevmekti ama sonra içimden vahşi bir canavar çıktı ve sonrasında tüm fantezilerimi denemeye başladım hayvanın üzerinde.Önce kuyruğunu kopardım.Hala canlıydı.Israrla ölsün istedim ve onu taşla ezerek paramparça yaptım.Geriye kalan kısmını şöyle bir inceledim.Baktım ve gördümki bu hayvanın dışkıladığı yeri yok.Aradımmm...aradıımm... ve sonunda buldum.Buldum ve anında ince bir sopayı içine soktum taaki ağzından çıkasaya kadar.Sopayla o kadar tatlı duruyordu ki :)


bu olayı hatırladım da daha geçenlerde yaptığım şey aklıma geldi.Kampüsün bahçesinde salyangoz buldum.İlk önce onu sevdim.Fotoğraflarını çektim.Onla yetinmeyip videoya aldım.Ama onunda sonu hüsranla bitti.Neden öle bişe yabtım anlamıorum hala.Elimde sigara vardı ve salyangozun yumuşak derisi o kadar çekici geliodu qi dayanamayıp sigarayı bastım :( Öyle bir sıvı çıkardıki yeşilimsi, sarımsı, sümüğümsü bir sıvı.Sora dahada acımasızlaştım çakmak tuttum.Baktım acı çekiyor küfür ettim ve üstüne bastım.Çok pişmanım.Umarım beni affeder.Seni özlüorum salyangozuumm :(((


BURDAN ANLIYORUM Kİ HİÇ DEİŞMİJEM.BUNDAN 10 YIL ÖNCEDE BÖYLEYDİM :)

İNSAN YEDİSİNDE NEYSE YETMİŞİNDEDE O YHANİ BEN NAPİİM :)

TAKTİR-İ İLAHİ
KENDİSİNDEN KALAN
SON HATIRA :'(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder